Retourneren

Volg onze stap voor stap handleiding om jouw bestelling eenvoudig te retourneren!

Heel eenvoudig retourneren

Het kan gebeuren dat je een bestelling wilt retourneren. Misschien bevalt het product toch niet, of heb je een andere reden om het niet te houden. Wat de reden ook is, je hebt het recht om je bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden te retourneren.

Na annulering heb je nog 14 dagen om het product terug te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag, inclusief verzendkosten, terug. Alleen de kosten voor de retourzending van jouw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Als je gebruikmaakt van je herroepingsrecht, stuur dan het product samen met alle toebehoren in de originele staat en verpakking terug. Volg hiervoor de stappen hieronder. Zodra we je retour ontvangen hebben en alles in goede staat is, storten we het bedrag binnen 14 dagen terug.

Als het product of de verpakking meer beschadigd is dan nodig is om het product te proberen, kunnen we de waardevermindering aan je doorberekenen. Behandel het product daarom met zorg en zorg ervoor dat het goed verpakt is bij een retour.

STAP 1

Vraag een retourlabel aan

Meld je retour eenvoudig aan via onderstaande formulier en ontvang het retourlabel van ons in je mailbox.

Stap 2

Print en verpak

Print het label, pak je artikelen stevig in en plak het retourlabel duidelijk leesbaar op de verpakking.

STAP 3

Geef je pakket af

Breng je pakket naar een PostNL afgiftepunt bij jou in de buurt en je bent klaar! Wij verwerken daarna zo snel als mogelijk je retour.

Veelgestelde retour vragen

Wat als ik ontevreden ben over het product en/of de service?

We doen ons uiterste best om een hoogwaardig product en service te leveren. Als je toch niet helemaal tevreden bent kun je contact met ons opnemen via de contact pagina. We staan je graag te woord en zoeken samen naar een geschikte oplossing.

Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Ja dat kan. Hier geldt dat het product aan de volgende voorwaarde moet voldoen: Ongedragen, onbeschadigd en in de originele verpakking.

Kan ik een bestelling terugsturen?

Ja, als het product aan deze voorwaarde voldoet: Ongedragen, onbeschadigd en in de originele verpakking.

Hoe werkt het retourneren of omruilen?

Dit werkt heel eenvoudig. Het enige wat je hoeft te doen is het retourformulier invullen, lekker achterover leunen en dan wordt je pakketje op je gekozen locatie opgehaald. Je aankoopbedrag wordt dan zo snel mogelijk terugbetaald. Vergeet niet om als eerst onze voorwaarden te lezen.

Wat als mijn kleding productieschade heeft?

Maak gebruik van onderstaande formulier en kies als onderwerp voor 'productieschade'. Geef naast jouw gegevens ook het ordernummer aan ons door. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om tot een passende oplossing te komen.

Mausons

Heggeranklaan 21
5643 BP Eindhoven
Tel: +31 (0)628895600
Whatsapp: +31 (0)628895600
E-mail: info@mausons.nl

Mon - Fri, 9.00 - 17.00 uur

KVK: 87052717
BTW: NL864189588B01